לא כדאי לפספס
6 שיטות שיהפכו אותך למתאמנת עם אינסוף מוטיבציה.

6 שיטות שיהפכו אותך למתאמנת עם אינסוף מוטיבציה.

שריפת שומן – התוכנית שתעזור לך לשרוף שומן ללא הפסקה.

זה לא סוד שפעילות גופנית חשובה לבריאות ובהחלט יכולה לסייע לך לשרוף שומנים מהבטן , ישבן או כל אזור בעיתי אחר.

כמובן שכדי לזכות בתועלות הרפואיות ובכדי באמת לרדת במשקל במהירות את צריכה לבחור בפעילות הגופנית המתאימה לך והבנויה בהתאם למטרות האישיות שלך.

הבעיה היא שלאחר שכבר קיבלנו תוכנית כושר אישית שמותאמת לנו במקרים רבים אין לנו את היכולת והכלים להתמיד במשטר האימונים והמוטיבציה מתחילה אט להתפוגג.
כן אני מכיר את זה ביום בהיר אחד החלטת לרדת במשקל ולבצע פעילות גופנית. המוטיבציה מרקיעה שחקים, נעלי הספורט מוכנות כבר ליד המיטה ותוכנית התזונה תלויה על המקרר.
עוברים שבוע, שבועיים, אפילו חודש והמשקל שלך יורד לאט . עובר לך הרהורי פרישה מכל הרעיון הזה אבל להיכנע? זה לא בשבילך.
אז ממשיכים עוד קצת, מתייאשים עוד קצת ואז עובר חודשים ואת הדיאטה זונחים והכושר? אין בכלל מה לדבר זה כבר נשכח וכבר נמצא שנות אור מאחורינו.

"שינוי שגרת האימונים גם מסייעת לגוף להשתפר ולשרוף יותר קלוריות"

"שינוי שגרת האימונים גם מסייעת לגוף להשתפר ולשרוף יותר קלוריות"

בטח את שואלת למה אני מכיר את התהליך הזה?

פשוט מאוד, כי גם רוב המאומנים האישים שלי היו שם וחוו את אותם כישלונות עד שהם הבינו שהם לא הטיפוסים שיבצעו אימון כושר לבד או שישמרו על תוכנית דיאטה ללא הדרכה ולכן הם הגיעו אלי.

בשביל אותם המתאמנים רשמתי בעבר "דוח מוטיבציה"- דוח שיעזור להם להמשיך להתאמן גם לאחר שיפסיקו לעבוד עימי.

אם גם לך חסרה מוטיבציה לאימון אירובי אז מומלץ לקרוא את הטיפים הבאים:

1 .וותר לעצמך

כן גם לי כאדם שאוהב ספורט ותנועה יש ימים יותר קשים וימים יותר טובים.
אז מה עושים?
מוותרים, לא על כל האימון ! מוותרים על דרגת הקושי- רצים יותר לאט,הולכים יותר לאט, מתאמנים פחות זמן,נחים יותר וכך הלאה אני רוצה להזכיר לך שלא צריך להיות קשה עם עצמך ,זה רק יכול לפגוע בתהליך.

2. אימון בטבע

כן אני משער שהאימון שלך מתרחש בחדר הכושר נכון ?? אולי בפעם הבאה הוא יהיה בטבע ?
אין כמו נוף מתחלף, אנשים שרצים לידך ומזג אוויר מתאים בכדי להעלות את רמת המוטיבציה שלך.

3. מוסיקה

כבר נעשו מאות מחקרים על הקשר בין מוסיקה לכושר ולמוטיבציה .אז בפעם הבא שבא לך לרוץ או ללכת -לא לשכוח לקחת מוסיקה. לא משנה איזה מוסיקה העיקר שתגרום לך למוטיבציה!.

מיקוד: עדיף לבצע חצי שעה של אימון אינטנסיבי וממצה על פני שעה של אימון לעצלנים !

מיקוד: עדיף לבצע חצי שעה של אימון אינטנסיבי וממצה על פני שעה של אימון לעצלנים !

4. מיקוד

אני חסיד של אימון קצר, אינטנסיבי וממצה. הרבה פעמים חינכו אותך שבכדי לשרוף שומן או לרדת במשקל כדי לבצע אימון אירובי של 45 דקות אולי אפילו שעה, נכון?

כן יש אמת ברעיון שעומד מאחורי ההנחיה הזו: ככל שנבצע יותר זמן פעילות אירובית נשרוף יותר קלוריות אבל מה קורה בשטח ?

האימון שלך מתנהל 45 דקות או 60 דקות אבל בעצלתיים, הדופק בקושי עולה ובכלל לא רואים עלייך שהתאמצת.

אם זה המצב אז עדיף לבצע חצי שעה של אימון אינטנסיבי וממצה על פני שעה של אימון לעצלנים !

גוונו

עוד יום הליכה ועד יום הליכה למי זה לא ימאס בסוף? אפילו אני שספורט הוא חלק מחיי הייתי מוותר.

אז מה לעשות?

לגוון: הליכה,שחיה,ריצה קלה(אם אפשר ואין עודף משקל רב), אופנים או אירובי יכולים לשבור לנו את שגרת האימונים ולסייע לנו לשמור על מוטיבציה.

שינוי שגרת האימונים גם מסייעת לגוף להשתפר ולשרוף יותר קלוריות (משום שאנחנו לא מרגילים אותו לפעילות אחת וקבועה) .גם באותה הפעילות ניתן לגוון למשל הליכה רגילה ויום לאחר מכן הליכה כאשר כל כמה דקות אנו מגבירים קצב הליכה ל-30 שניות, יום לאחר מכן הליכה משולבת עם תרגילי כוח כל כמה דקות וכך הלאה.

מאמן כושר אישי - מסייע בשמירה על המוטיבציה

מאמן כושר אישי – מסייע בשמירה על המוטיבציה

6. מאמן כושר אישי

טוב אם הגעת עד לפה ושאר הדברים שציינתי לא עזרו לך אז אין טעם להרבות במילים:

מאמן כושר אישי בעל ניסיון , מקצועיות וכריזמה יכול לסייע לך לשמור על מוטיבציה ויותר חשוב מכך להגיע להישגים במהירות ובקלות בלי נזקים מיותרים.

אם את חפצה באימוני כושר אישים , השאירי את פרטיך בתיבת צור הקשר ממש כאן למטה ואחזור אליך עם פרטים נוספים.

*גם אני שונא ספאם, בכל רגע שתרצי תוכלי לצאת מרשימת הדיוור.

סגור לתגובות.

Scroll To Top