לא כדאי לפספס
גלי את הסודות איך לרדת בכל שבוע 3-3.5 ק"ג בלי הפסקה וללא מאמץ- איך לרדת מהר בשבוע ?

גלי את הסודות איך לרדת בכל שבוע 3-3.5 ק"ג בלי הפסקה וללא מאמץ- איך לרדת מהר בשבוע ?

הרזיה מהירה לא תמיד חייבת להיות דיאטת כאסח – הכללים לדיאטה מהירה ובריאה נחשפים.

 

בכדי לרדת במשקל מהר ובקלות צריך רק לעשות את הדברים הנכונים וזהו?

 

רק לעשות ספורט, להימנע מסוכר ומהרבה שומן ולצמצם קלוריות?

טעות !

ההוכחה שזו טעות זה הקושי של הרבה אנשים לרדת במשקל באמצעות ההמלצות האלו.

 

טוב אפשר להגיד שבחירות נכונות בהחלט יכולות לסייע לך לרדת במשקל אבל 75 אחוז מהתוצאות

יגיעו לא מקצת לצמצם קלוריות/לעשות ספורט/לאכול בריא אלא מכמה נקודות מפתח אחרות ובלתי

צפויות:

  • שילוב מזונות מומלץ לשריפת שומן
  • תזמון אכילה נכון
  • בחירת מזונות נבונה
  • כמות נכונה של מזון או יותר נכון של פחמימות.

 

 

בוא נפרוט את נקודות המפתח( לא בהכרח על פי סדר החשיבות):

 

שילוב מזונות  מומלץ לשריפת שומן-

 

כמעט 90 אחוז מהאוכלוסייה מבצעים שילובי מזון שגורמים להם להשמין !

תראי  שילובי המזון שלך מוסרים לגוף מסר האם להפריש הורמונים שמעודדים אגירת שומן בעקבות

המזון שאכלת או הורמונים שמעודדים לשרוף את הארוחה שאכלת.

עכשיו שילוב לא נכון יכול לגרום לאגירת שומן גם אם המזון שאכלת הוא בריא( וברוב המקריים הוא גם

לא בריא).

 

תורת  שילובי  המזון היא גדולה ומסובכת אבל בתוכנית שלי דיאטת הטורבו לירידה מהירה במשקל אני

נותן לך פתרון קל שמאפשר לך להבין מהם השילובים המומלצים ואלו לא מומלצים.

 

בכל מקרה דוגמא לשילוב שאינו מומלץ:

ארוחה עם מרכיב שומני  בכמות גדולה כמו למשל אבוקדו יחד עם פחמימות  באותה ארוחה למשל פסטה.

שילוב של שומן+ פחמימות גורם לגוף להפריש את הורמון האינסולין ( מופרש במזן אכילת פחמימות).

תפקיד האינסולין להכניס את הסוכר שהתפרק מהפחימימות שאכלנו אל תוך התאים והרקמות( כבד,

שרירים ורקמות שומן).

 

שאוכלים ארוחה גדולה עם הרבה פחמימות ושומנים נוצר לנו עודף שהגוף אינו זקוק לו אז האינוסלין מכניס את הסוכרים בעיקר לכבד ולשרירים ואת היתר+ השומן לרקמות השומן- ככה למעשה השומן שאנחנו אוכלים הולך לרקמות השומן !

 

נכון מדובר בשומן בריא שלו היינו אוכלים אותו לבד או עם ירקות וחלבון הוא לא היה גורם להשמנה אך השילוב שלו עם פחמימות ( גם אם הם בריאות) גורמות לאותו שומן בריא לגרום לנו להשמין !

אבוקדו כשומן בריא יכול להשמין בשילוב עם פחמימות

אבוקדו כשומן בריא יכול להשמין בשילוב עם פחמימות

 

 

תזמון אכילה נכון

גם בסעיף זה יש המון ידע והמאמר קצר מלהכילו:

מתי לאכול לפני אימון ומה וכמה? מתי לאכול וכמה ומה לאחר אימון גופני?

ארוחת בוקר חשובה או לא? ארוחת לילה חשובה? מה אוכלים בארוחות האלו? כמה זמן לאכול לפני

השינה ועוד שאלות חשובות שהפתרון שלהם יאפשר לכם לתזמן את הארוחות שלכם בצורה שתסייע לך

לשרוף יותר שומן.

 

מילת המפתח בתזמון אכילה נכון זה שליטה בהורמון האינוסלין. האינסולין הוא הורמון אנבולי כלומר הורמון אוגר ובונה.

מצד אחד זה טוב כי הוא מסייע לנו לבנות מסת שרירים + בניה ושיקום של רקמות גוף מצד שני עודף

ממנו יכול לגרום לסוכרת וגם לאגירת שומן והשמנה.

 

כמו שאת רואה הרבה אינסולין זה לא בריא ומנגד מעט אינוסלין בדם יכול ליצור בעיות שגם הם יכולות

להוביל לחוסר איזון, חולי ובעקבות זאת להשמנה.

 

שליטה ברמות האינסולין אפשרית הודות ל:

תזמון אכילה נכון

שליטה בכמויות מזון( בעיקר פחמימות)

ו…שילוב מזון מומלץ.

 

תזמון אכילה נכון אנחנו מתעסקים עם זה בסעיף זה, שליטה בכמויות מזון זה משהו שאדבר עליו בסעיף הבא ועל שילובי מזון מומלצים כבר דיברתי לפני כן.

בחזרה לתזמון מזון נכון- הרבה כללים יש לנושא זה אבל אתן דוגמא אחת חשובה לנושא זה:

 

תכיפות האכילה- לאכול הרבה ארוחות קטנות או מעט ארוחות גדולות מה מומלץ?

 

בוא נסתכל על שאלה זו מזווית האינסולין…. הרבה ארוחות הרבה אינסולין- סיכוי להשמנה ולסוכרת גם

בחירת המזונות היא נכונה.

מעט ארוחות – מעט איסולין = רמות נמוכות כאלו גורמות לשריפת שומן מואצת אך מנגד ארוך זמן

זה יכול לגרום לחולשה, איבוד מסת שריר, תפקודים נירולוגים פחותים ואפילו השמנה.

 

התשובה המומלצת שלי:

חשוב קודם כל להתאים את התוכנית התזונתית לסדר היום לאחר יותר מתאים יותר ארוחות ולשני פחות.

ההתאמה האישית לדעתי חשובה יותר אפילו מהעקרונות המדעיים.

לאחר מכן יש להשתדל שכמות הארוחות לא תהיה גדולה כמו שהרגילו אותנו לחשוב( 3 ארוחות   ועוד ארוחות ביניים) ומנגד להימנע מתדירות נמוכה של  ארוחה או ארוחה וחצי ביום.

 

הפתרון המומלץ נמצא  באמצע: 2 ארוחות  גדולות ביום  ועוד ארוחת קטנה ביום. מי שחייב להוסיף ארוחת ביניים יוסיף עוד אחת מקסימום 2 ארוחות ביניים.

 

אני מזכיר לך שכדי לשלוט ברמות האינסולין בצורה כזו שלא יהיה מעט מידי ממנו ולא הרבה ממנו , מה שיאפשר לנו לשרוף שומן בלי לפגוע בבריאות אנחנו צריכים שילוב מזון חכם, תזמון ארוחות נכון ושליטה בכמות הפחמימות שאנחנו אוכלים.

 

 

מתי לאכול כדי לרדת מהר במשקל..לפעמים זה יותר חשוב ממה אוכלים

מתי לאכול כדי לרדת מהר במשקל..לפעמים זה יותר חשוב ממה אוכלים

וזה מוביל אותי לסעיף הבא: שליטה בכמות המזון והפחמימות-

לגבי כמות המזון ברור מאליו שאם נאכל הרבה גם מאוכל בריא נשמין.

 

לגבי הפחמימות –

היה ואתם בוחרים מזון בריא, משלבים את השילובים הנכונים, יודעים לתזמן את הארוחות והבחירה שלהם בזמן הנכון אתם חושבים שתרדו במשקל?

לא כי גם אם עשיתים הכל כמו שצריך אבל אכלתם יותר מידי פחמימות ( גם הבריאות יותר כמו אורז מלא או בטטה אפויה) עדין לא תרדו במשקל.

 

הסיבה: הפחמימות גורמות להפרשה מרובה של אינסולין שמעודד אגירת שומן. ככה שלא משנה אם ביצעתם את שאר הסעיפים שהצגתי בצורה מושלמת עדין אכילה מרובה של פחמימות פוגעת בתועלת של תזמון אכילה נכון או שילוב מזון נכון.

 

 

ואם אכלנו מעט מידי פחמימות אז נרד במשקל?

 

בהנחה שאכלתם מעט פחמימות והם בריאות, בחרתם מזון בריא, תזמון נכון ראוי ושילוב מזון חכם אתם תרדו במשקל- בהחלט.

רמות האינסולין שלכם ירדו בשל מיעוט פחמימות בתפריט- פחות אינוסלין מאפשר לגוף  לאגור פחות שומן ואפילו להפך לשרוף יותר שומן.

 

הבעיה היא שלאורך זמן אכילה מוטעה של  פחמימות גורמת לרמות אינסולין נמוכות בצורה כרונית.

מצב כזה מוביל לחולשה, בעיות ריכוז, איבוד מסת שריר, חוסר אנרגיה וחילוף חומרים איטי שגורם להשמנה !

 

מבולבלת ? מה לעשות?

 

לאכול מעט פחמימות אבל מידי פעם לעשות עוד יום או יומיים שבהם את אוכלת הרבה פחמימות כדי לזעזע את חילוף החומרים ולתת לגוף מנוחה ואפשרות לשיקום.

האם אני ממליץ לא לאכול בכלל פחמימות גם המלאות יותר?

האם אני ממליץ לא לאכול בכלל פחמימות גם המלאות יותר?

 

 

איך עושים את הקומבינציה הזו של ימים ללא פחמימות, ימים עם מעט פחמימות, ימים עם הרבה פחמימות?

איך  יודעים לשלב את המזונות בצורה האידאלית ביותר? איזה מזונות בוחרים לאכול בכל שעה ביממה?

מה כדאי לאכול לפני ואחרי אימון ? כמה ארוחות ביום מתאים לי? …. את כל הידע הזה גיבשתי לכם

בתוכנית אחת שמסבירה לכם את כל העקרונות האלה+ נותנת לכם תוכנית פשוטה ומוכנה מראש לאכילה

לצורך הרזיה  מהירה.

חץ

את הנוסחה המלאה לשאלות האלו + תפריטי תזונה לדוגמא תמצאי בקורס שלי דיאטת הטורבו שנמצא כאן

 

 

*גם אני שונא ספאם, בכל רגע שתרצי תוכלי לצאת מרשימת הדיוור.

סגור לתגובות.

Scroll To Top