לא כדאי לפספס
טעויות בתפריט דל פחמימות שמונעות ממך לרדת במשקל מהר//אלעז יוסף נטורופת ומאמן כושר

טעויות בתפריט דל פחמימות שמונעות ממך לרדת במשקל מהר//אלעז יוסף נטורופת ומאמן כושר

 

אם את קוראת ועוקבת אחרי  באמצעות התכנים שאני שולח לך לדואר האלקטרוני או שאני רושם בבלוג ממש כמו המאמר הזה, אז את בטח יודעת שאני בעד הגישה של תזונה דלת פחמימות.

 

היתרונות של תזונה דלת פחמימות

 

כאשר אני מדבר על תזונה דלת פחמימות חשוב להבין שאני לא מדבר על תזונה ללא פחמימות כלל אלא על תזונה שמכילה כמות מתונה של פחמימות ( 70-110 גרם פחמימות ביום) ממקור איכותי כמו דגנים ללא גלוטן, קטניות, ירקות ופירות.

 

לתזונה כזו חשוב להדגיש יש לצרף אכילה מרובה יותר של שומן איכותי( שמן זית, אבוקדו, קוקוס, אגוזים וזרעים שונים) ותזונה עם כמות בינונית של חלבון.

 

חשוב לא לשכוח להעלות את כמות השומן בתפריט כפיצוי על המעטה בכמות הפחמימות- אל תדאגי יותר שומן בתפריט לא יגרום לך לעלות במשקל מהר אלא בדיוק ההפך זה בכלי הסודי לירידה מהירה במשקל.

 

היתרונות של תפריט דל פחמימות הם רבים ומבוססים על מחקרים:

 

רמות סוכר מאוזנות ותקינות, פחות דלקתיות בגוף, הפחתת סיכוי לחלות במחלות לב, מחלות כלי דם, מחלות מפרקים, אלצהימר וסרטן.

 

בנוסף דיאטה כזו נמצאה כיעילה יותר לשריפת שומן מואצת ומהירה והבונוס היא גם גורמת להפרשה מוגברת של הורמון הגדילה שהוא הורמון אנטי- אייג'יינג שתורם למראה ולגוף צעירים יותר.

 

 

הבעיה עם דיאטה דלת פחמימות

 

זה נשמע  נפלא לפתוח בדיאטה כזו רק שמסתתרים בשיטה הזו כמה מכשולים שיכולים לפגוע לך בבריאות ובקצב הירידה במשקל כאשר את עושה את הדיאטה הזו

 

 

1.לא אוכלת מספיק סיבים ( לפחות 25-35 גרם ביום)

 

כאשר את חותכת בכמות הפחמימות , את באופן טבעי מחליטה גם לצמצם את כמות הירקות שאת אוכלת כי גם הם מכילות פחמימות- טעות !

 

הירקות אכן מכילות פחמימות אך מדובר כאן בכמות קטנה וחסרת השפעה ביחס ליתרונות שיש בירקות. סיבים תזונתיים שמנקים את מערכת העיכול ונותנים תחושת שובע, מינרלים וויטמינים. דיאטה דלת פחמימות ללא ירקות היא דיאטה קשה , לא בריאה ולא נכונה. תוסיפי ירקות לתפריט שלך ותרגישי שבעה יותר , בריאה יותר וצעירה יותר.

 

שימי לב שירקות כתומים כמו בטטה, דלעת , דלורית, גזר ואפילו ירק כמו סלק מכילים יותר פחמימות ולכן מירקות אלו אכן יש לצרוך בכמות קטנה יותר.

 

 

  1. לא שותה מספיק מים( לפחות 2-3 ליטרים ביום)

 

טוב גם כאן לא צריך להרחיב, מים תורמים לניקוי הגוף, להגברת קצב  חילוף החומרים ולתחושת שובע- פשוט סם החיים.

 

 

3.יותר מידי מוצרי חלב בתפריט

 

אני לא נכנס כאן לויכוח האם חלב בריא או לא בריא אבל אם את אוכלת מוצרי חלב ואת בתפריט דל פחמימה את צריכה להיזהר.

 

בחלב יש סוכר( כן גם בחלב וגם במוצרי חלב ללא סוכר) – הסוכר שנמצא באופן טבעי בחלב ומוצריו הוא לקטוז והוא פחמימה לכל דבר.

 

אם את אוכלת מוצרי חלב בדיאטה שלך הסתפקי במנה עד שתיים ביום.

 

 

4.שימוש במוצרים מעובדים שהם דלי פחמימות

 

כל מזון מעובד מכיל כימיקלים שמזיקים לגוף. מעבר לזה מזון מעובד הוא מזון מזויף שלא באמת מקנה לגוף וויטמינים ומינרלים או תחושת שובע ולכן בטווח הרחוק הוא רק משמין אותך. אז בפעם הבאה את רואה מוצר שרשום עליו ללא סוכר או דל פחמימות התרחקי ממנו כמו מאש כי הרי מדובר במזון מעובד.

 

רוצה מזון דל פחמימה בריא?

 

אכלי מעט קטניות( במקום כמות גדולה) , קצת פירות והרבה ירקות.

 

 

5.לא לוקחת הפסקה מהדיאטה הזו

 

הרבה אנשים נמנעים מלקחת הפסקה בדיאטה כי הם חוששים מאפקט הריבואנד שבו לאחר סיום הדיאטה הם יחזרו להשמין.

 

הבעיה היא שדווקא הימנעות מהפסקות יזומות בדיאטה רק  גורמת לגוף שלכם לאבד עוד ועוד מחילוף החומרים שלו וברגע באמת תפסיקי עם הדיאטה תשמיני והרבה.

 

הפתרון הוא להגדיר מטרות יעד קטנות כמו לרדת 3-4 קילו בחודש ולאחר שמגיעים ליעד הזה לעבור לתזונה עם כמות מתונה יותר של פחמימות( להוסיף עוד קצת פחמימות) מה שיסייע לך לאזן את ההורמונים ולשקם את חילוף החומרים וכל זאת מבלי להשמין כמו  שקורה בדיאטות ארוכות טווח.

פיצה לפעמים זה טוב לדיאטה

פיצה יכול לסייע לדיאטה המהירה שלך ֱ

 

 

6.במהלך הדיאטה את לא מרמה ולא אוכלת לפעמיים יותר פחמימות-

 

כן את שומעת נכון- פעם בשבוע לאכול יום אחד יותר פחמימות לא רק שלא ישמין אותך אלא להפך יסייע לך  לרדת במשקל מהר יותר אודות לשיקום חילוף החומרים ולהגברתו בשל הזלילה היומית שלך.

 

תראי דיאטה דלת פחמימות לאורך זמן פוגעת בבלוטת התריס שבו בלוטה שאחד מהתפקידים העיקרים שלה זה לשמור על חילוף החומרים שלך.

 

דרך אגב כל דיאטה דלת קלוריות פוגעת בבלוטת התריס ולאו דווקא דיאטה דלת פחמימות, לכן הפתרון הוא לעשות הפסקה מהדיאטה למשך שבועיים לאחר חודש- חודשים שאת מבצעת דיאטה( הוסבר בסעיף הקודם) ובנוסף במהלך הדיאטה עצמה כדאי לעשות אחת לשבוע יום של הפסקה מהדיאטה כדי לאושש את חילוף החומרים ואת בלוטת התריס וכך בטווח הרחוק להגביר את קצב הירידה במשקל. מעבר לזה הפסקה שבועית מהדיאטה תמלא אותך באנרגיה פיזית ובאנרגיה נפשית לקראת השבוע החדש שעומד בפתח.

את כל האסטרטגיות האלו ועוד המון טכניקות מתקדמות לשריפת שומן ודיאטה מהירה אני חושף בתוכנית שלי דיאטת הטורבו לירידה מהירה ובטוחה במשקל- כי באמת אפשר לרדת מהר ובטוח במשקל רק צריך לדעת איך לעשות את זה נכון.

אם תצטרפי אלי לקורס האינטרנטי הזה כבר בעוד שבוע תרגישי איך המכנס נופל מעליך, איך נותנים לך מחמאות ואיך את נראית ומרגישה נפלא יותר אבל תשמעי אם תחליטי להתמהמה ולהתבלט שום דבר לא ישתנה ותמשיכי להאבק יום לאחר יום במשקל שלך, בשומן שלך, במראה שלך ובהרגשה שלך בעוד שיהיו נשים שיעלו  על המסלול הנכון להרזיה מהירה, קלה בטוחה.

אז למה את מחכה?

 חץ

לחצי כאן והצטרפי אלי טוב?

*גם אני שונא ספאם, בכל רגע שתרצי תוכלי לצאת מרשימת הדיוור.

סגור לתגובות.

Scroll To Top