לא כדאי לפספס
דיאטה מהירה? 3 טריקים מוזרים

דיאטה מהירה? 3 טריקים מוזרים

אז איך מרזים מהר בלי לעשות תפריט דיאטה ? // אלעז יוסף נטורופת ומאמן כושר אישי

טריק 1- תפסיק לשתות משקאות דיאט

 מה רע במשקאות דיאט? הרי הם נטולי סוכר וקלוריות אז איך הם גורמים לך להשמין?

מכילים כימיקלים שלא טבעיים לגוף

מכילים כימיקלים שלא טבעיים לגוף

יש כמות מחקרים די גדולה שהוכיחה מעל לכל ספק שמשקאות דיאט תורמים לעליה בכמות השומן בגוף שלך הרבה יותר ממשקאות מוגזים רגילים שמכילים סוכר!
נשמע מוזר לא?

ממש לא, אמנם משקאות שמכילים סוכר מכילים יותר קלוריות אבל הם מכילים חומר (סוכר) שהוא בבסיסו טבעי ולכן הגוף יכול להסתדר איתו בכמות מסוימת.

משקאות הדיאט לעומת זאת מכילים כימיקלים שלא טבעיים לגוף כמו אספרטיים שמשבשים את תהליכי חילוף החומרים בגוף, גורמים להצטברות רעלים בגוף ולנזקים בריאותיים כמו כאבי ראש ואפילו סרטן !

וזו לא המלצה להפסיק לשתות משקאות דיאט ולהתחיל לשתות מוגזים שמכילים סוכר (שגם הוא לא בריא).

 הנה סיפור אישי של אחת מהנשים שאני מלווה אותה בנושא התזונה (וגם משמש לה כמאמן כושר אישי) :

היא מכורה למשקאות דיאט וברגע שהיא מפסיקה לצרוך אותם תוך שבוע של דיאטה מהירה ובטוחה היא שורפת שומן בקצב בלתי נתפס.

 מה היא עושה כדי לרדת במשקל מהר?

פשוט בין כלל המלצות שלי לאימון כושר יעיל ותזונה שורפת שומן היא פשוט מפסיקה לשתות משקאות דיאט ושותה במקום זה לאורך היום רק מים, תה ירוק, מעט קפה שחור וחליטות צמחי מרפא.

טריק 2 לדיאטה מהירה – להפסיק לאכול מזונות בריאות

הרבה פעמים ממליצים לנו לאכול דגנים מלאים שנחשבים כבריאים יותר כמו שיבולת שועל, לחמים מקמח מלא, שיפון מלא ומוצרים על בסיס חיטה מלאה.

האם אני ממליץ לא לאכול בכלל פחמימות גם המלאות יותר?

האם אני ממליץ לא לאכול בכלל פחמימות גם המלאות יותר?

ההיגיון מאחורי ההמלצה הזו היא שמזון מלא מעלה את רמות הסוכר בדם בצורה איטית יותר ובטוחה יותר ביחס למזון מהיר או לדגנים שאינם מלאים.

עליה איטית תורמת הן לתחושת שובע רבה יותר והן לעלייה איטית יותר ברמות הסוכר בדם.

בסיס ההמלצה הזו היא נכון אכן כדאי לאכול דגנים מלאים ( ובשפת העם פחמימות בריאות יותר) על פני מזון מהיר, חטיפים ודגנים שאינם מלאים אבל:

גם אכילה של המזון "הבריא" יותר מעלה את רמות הסוכר בדם (אמנם בצורה איטית יותר) ולטווח הרחוק רמות סוכר גבוהות בדם ( ולא משנה אם זה בשל עלייה מהירה ברמות הסוכר בדם או עליה איטית ברמות הסוכר בדם) תורמת לאגירת שומן בטני ולהתפתחות מחלת הסוכרת.

אז האם אני ממליץ לא לאכול בכלל פחמימות גם המלאות יותר?

לתקופה של 2-4 שבועות אני בהחלט ממליץ להוציא לגמרי את הדגנים (גם המלאים) מהתפריט ולהסתפק בסוכרים שמגיעים מפירות (1-2 ביום) ומירקות + חלבונים+ שומנים בריאים כמו אגוזים ואבוקדו.

תקופה כזו של התנזרות תעלה את קצב שריפת השומן שלך ותסייע לך לעשות דיאטה מהירה מוצלחת ובטוחה.

לאחר מכן יש להחזיר בצורה הדרגתית את הדגנים המלאים (מומלץ אלו שלא מכילים גלוטן) ולצרוך אותם בכמות מתונה ולא בכל יום בשבוע אלא במספר ימים בודדים.

טריק 3 – להישאר רעב כדי להצליח בדיאטה המהירה שלך

זה ברור שאם תפסיקי לאכול תרדי במשקל במהירות כי תספקי פחות קלוריות לגוף אבל לא זו הכוונה שלי בהמלצה להישאר רעב.

שינה על קיבה מלאה - לא כדאי.

שינה על קיבה מלאה – לא כדאי.

שאני מתכוון להישאר רעב אני מתכוון שבלילה לפני שאת הולכת לישון תישארי רעבה מעט ולא תלכי לישון על קיבה מלאה.

למה?

כמובן בגלל שזה מכביד ופוגע באיכות השינה אבל לא רק:

  •  בלילה מופרש לנו הורמון גדילה שאחראי על שיקום הרקמות בגוף( תהליכי בנייה) הוא מופרש בלילה בין היתר בגלל שבלילה ההורמון אינסולין יורד וכאשר רמות האינסולין יורדות רמות הורמון הגדילה עולה ולהפך.
  • האינסולין תפקידו להכניס סוכרים שהתפרקו מהמזון לתאי הגוף וכמות ההפרשה שלו בלילה יורדת כי פשוט בלילה אנחנו לא אוכלים ולכן אין צורך להכניס סוכרים לתאים.

אם אנחנו הולכים לישון טיפה רעבים אז רמות האינסולין יורדות בצורה דרסטית ( כי כמעט ואין צורך להכניס סוכרים לתאי הגוף) ומנגד רמות מאוד נמוכות של אינוסלין תורמות לרמות גבוהות מאוד של הורמון גדילה.

ולמה כמות גבוהה של הורמון גדילה זה טוב לנו?

זה ההורמון הבולט ביותר בתהליכי שריפת שומן ככל שיש לנו ממנו יותר ככה נשרוף יותר שומן במהלך היום וגם בלילה במהלך השינה ! מעבר לזה הוא מחזק את מערכת החיסון, תורם לאפקט של שיפור מרקם העור וחיזוק כללי של הגוף.

לסיכום:

הרבה פעמים אומרים לי :

  • אני לא יורדת במשקל?
  • איך יורדים במשקל מהר?
  • איך לעשות תהליך נכון ובטוח של שריפת שומנים?

כמו שראית במאמר הקצר הזה לא צריך יותר מידי שינויים בכדי לעשות דיאטה מהירה, פשוט להפסיק לשתות משקאות מוגזים ומיצים ממותקים, לשתות יותר מים, לצמצם כמויות של פחמימות גם הבריאות יותר, לא לפחד לפעמים להיות קצת רעבה וכמובן קצת ספורט ופחות סטרס לא יזיקו.

חץ

 

מה שאת יכולה עוד לעשות כדי לרדת במשקל מהר זה לנסות את השיטה הזו שתסייע לך לשרוף

שומן ב-5 ימים- לחצי כאן וזה שלך !

 

*גם אני שונא ספאם, בכל רגע שתרצי תוכלי לצאת מרשימת הדיוור.

סגור לתגובות.

Scroll To Top