לא כדאי לפספס
3 כללים לאימון שיגרום לך לתוצאות

3 כללים לאימון שיגרום לך לתוצאות

שלושה כללים לאימון יעיל יותר

1.פרוגרסיביות או בעברית התקדמות-

מאימון לאימון אנחנו צריכים להוסיף משקל/זמן/חזרות או כל פרמטר אחר שקשור לאימון ויעלה את רמת הקושי של האימון.

תוכנית אימון שבה לא ניתן לנו סימן למתי עלינו להוסיף עומס ואיזה סוג עומס היא תוכנית נחותה בהרבה מתוכנית שבה מסתכלים לטווח הרחוק ויש הגדרות ברורות מתי להוסיף עומס ומהו העומס : משקל ? חזרות ? פחות מנוחה? יותר משך אימון? אימון עצים יותר.

יש המון משתנים שאפשר לשחק איתם כדי להוסיף עומס.
כל החוכמה היא שהתוכנית תנחה אותך מתי להוסיף עומס ואיזה סוג.

ן2.התאוששות- חלק בלתי נפרד מתוכנית אימון יעילה ומקצועית זה ההגדרה הברורה מתי יש להוריד עומסים וכיצד עושים זאת מבלי לפגוע ברמת הכושר שאליה הגענו.

התאוששות חשובה למניעת פציעות, עליה ברמות המוטיבציה וכן.. גם לתוצאות טובות יותר. תוכנית אימון ארוכת טווח ללא תקופת התאוששות תוביל לפחות תוצאות והישגים ספורטיבים מאשר תוכנית שמובנה בה תקופות התאוששות .

ספורטאים משתמשים בתקופה DELOAD/התאוששות בכדי לשפר תוצאות ולמנוע פציעות אז ברור שגם לכם זה מתאים !

3. תזונה- שוב אימון יעיל ככל שיהיה לא יוביל אותך לתוצאות הרצויות ללא תזונה תומכת והולמת למטרה שלך.

חיטוב- תפריט דל קלוריות ומרובה בחלבון חשוב ובלעדין שום אימון ותוכנית לא תהיה אפקטיביית.

עליה במסה- כנ"ל תוכנית אימון טובה תתמוך בתהליך אבל תזונה טובה זה תנאי הכרחי.

שיפור תוצאות ספורטיביות- כנ"ל , התזונה היא הדלק שלנו !

בקיצור אם את רוצה לבנות תוכנית כושר ותזונה און ליין את מוזמנת ליצור קשר ואם את מעדיפה אימונים אישיים בליווי תזונה שלי זה גם אפשרי..

בקיצור אם את רוצה לבנות תוכנית כושר ותזונה און ליין את מוזמנת ליצור קשר ואם את מעדיפה אימונים אישיים בליווי תזונה שלי זה גם אפשרי..

תתקשרי 054-4386981 אלעז

*גם אני שונא ספאם, בכל רגע שתרצי תוכלי לצאת מרשימת הדיוור.

סגור לתגובות.

Scroll To Top