לא כדאי לפספס
איך לשרוף שומן ולרדת במשקל לאחר החגים/חופשות/זלילה ללא גבולות ?

איך לשרוף שומן ולרדת במשקל לאחר החגים/חופשות/זלילה ללא גבולות ?

קבלי שיטה מיוחדת איך למזער את נזקי החג/החופשה ולשרוף שומן בלי להפסיק

אם מישהו או מישהי בילה יותר משבועיים של  חריגה מהמסגרת התזונתית וזלילה של המון קלוריות  ביחס למה שהגוף שלו זקוק אז המאמר הבא הוא הכרחי בשבילו.

מזון מהיר דווקא יכול לסייע לך לרדת מהר במשקל

מזון מהיר דווקא יכול לסייע לך לרדת מהר במשקל

תראי אני לא מדבר על זלילה של יום או  יומיים אלא על זלילה בלתי נשלטת של 5 ימים ומעלה את האמת זה גם קורה לי ולאשתי ואפילו אנחנו די מרוצים מהעניין. זה קורה לנו בתקופת החגים/או בחופשת הקיץ וזה מצוין.

 

את בטח מרימה גבה ושואלת מה טוב בזלילה הזו?

 

 

במאמר של היום אני אסביר לך איך אני מנצל את תקופת הזלילה הזו כדי לשרוף שומן במהירות בלתי נתפסת ולשמור על גוף חטוב ורזה ( וגם אשתי).

 

תקשיבי פרק זמן כזה של זלילה רצינית ועודף קלורי הוא הכרחי גם לנפש וגם לגוף כדי שנוכל להמשיך  בשאר השנה לשמור על משטר תזונה בריא ושורף שומן.

 

הפסקה כזו מהדיאטה מאפשרת לגוף להתאושש מהדיאטה ולהתאושש זה לא סתם מילה יפה אלא הליך פיזיולוגי לכל דבר.

 

חשוב לזכור שכאשר את נמצאת בדיאטת דלת קלוריות לאורך זמן רב , תפקודה של בלוטת התריס נפגע וכאשר בלוטה זו נפגעת חילוף החומרים נפגע ( היא אחראית על חילוף חומרים תקין).

ההפסקה הזו שעשית עושה פלאים לגוף:

היא משקמת את בלוטת התריס  ואת חילוף החומרים שלך ונותנת מוטיבציה להמשך…. וגלי מה התקופה הזו שלאחר הזלילה שלך היא התקופה הקריטית ביותר לשריפת השומן כי בתקופה הזו במידה ואת עושה את הפעולות הנכונות את יכולה לשרוף הרבה יותר שומן ממה שהגוף שלך הורגל וכל זאת בשל שיקום חילוף החומרים של גופך.

אז מהם הטריקים ההכרחיים כדי לרמות את הגוף ולנצל

את התקופה שלאחר הזלילה לשריפת שומן מואצת?

  1. קודם כל אנחנו מדברים על שיטה שיש להשתמש בה רק למשך 7-10 ימים. מעבר לזה היא עלולה לפגוע בחילוף החומרים שלך.

  1. מומלץ לעשות את התוכנית הזו רק פעם בשנה ומי שמתעקש אז לא יותר מ-3 פעמים בשנה.

3.לצרוך רק חלבונים דלי קלוריות שבאים מביצים אורגניות, אבקת חלבון,סוויה( לא בעודף), מוצרי בשר דלי שומן כמו עוף אורגני ודגים. צמחונים כמוני יכולים להתבסס על אבקת חלבון, מעט סויה ועדיף טמפה שזה נגזרת בריאה יותר של הסוויה אין קטניות  בתקופה הזו למי ששואל למרות שיש שם הרבה חלבון מהצומח מהסיבה שיש שם גם פחמימות ובתקופה זו אנחנו נמנעים מהם.

4.לאכול המון ירקות ירוקים כולל שיקים ירוקים( ללא פרי , אפשר המתקה של סטיביה).  ירקות כמו אספרגוס, קייל, רוקט, חסה, כוסברה,ברוקולי, תרד, סלרי..

5.לשקול לנטול מולטי וויטמין, אומגה 3 ופרוביוטיקה במהלך התקופה הזו.

6.המון מים נקיים ומסוננים.

כדי לגלות את טריק מספר 7 לשריפת שומן לאחר החגים..טריק שבאמצעות מזון פשוט וטעים תצליחי להגביר את

קצב שריפת השומן שלך פי 3 מה שאת צריכה לעשות זה ללחוץ על כפתור הלייק כאן למטה ואז הטריק הזה יחשף בפניך

Powered by FB Like Lock

  1. כדי להרגיש תחושת שובע חשוב לאכול המון ירקות מסוגים שונים בתוספת מבוקרת של שמן זית.

חשוב חשוב חשוב !

הורדנו למשך 7-10 הימים הללו פחמימות וגם שומנים( כולל הבריאים כמו אבוקדו, אגוזים ושקדים, קוקוס)- השומן היחידי שכן אפשר לאכול זה שמן זית.

התוצאה של המהלך הזה זה תפריט די קשה ודל קלוריות לכן כדי להימנע ממצב שבו אנחנו יורדים במשקל בשל איבוד שריר ולא איבוד של שומן( מצב לא רצוי) חשוב לתת דגש על צריכה מספקת של חלבונים בתקופה הזו ואימוני כוח לפחות 2-3 בשבוע( גם נשים) שיעזרו לכם לשמר את מסת השריר שלכם ולאבד רק שומן.

אני מדגיש שיש להסתפק רק באימוני כוח ואולי תוספת של 1-2 אימוני הליכה או ריצה קלה שלא יותר מ-30 דקות !

כן את מבינה נכון דווקא בתקופה הזו שבא אנחנו רוצים לרדת במשקל ומהר אנחנו נמנעים מפעילות אירובית או מצמצמים אותה למינימום וזאת כי הגוף שלנו נמצא במצב מאוד פגיע בשל דיאטת הכאסח הזו

ואנחנו ממש לא רוצים לפגוע בו או אפילו להכניס אותו לסטרס שיגרום לאגירת שומן( ההפף מהרצוי).

אחרי שאת מסיימת את התהליך הזה של 7-10 הימים זה לא יהיה בדיוני או מנותק מהמציאות אם תרדי במשקל 5-7 ק"ג ב-10 הימים האלו.

חשוב לי לציין שזו לא דיאטה קלה, היא די משעממת וגם מסוכנת אם עושים אותה יותר מ-10 ימים לכן לא להגזים  עם השימוש בה( מומלץ פעם בשנה ולאחר תקופה ארוכה של זלילה).

חשוב לדעת גם כיצד לצאת מהדיאטה הזו בצורה כזו ש:

ההישגים לא ילכו לאיבוד ותחזרי למשקל הקודם שלך ואף יותר חשוב מכך.

כדי לחזור מהדיאטה הזו בדרך הטובה והבטוחה ביותר מה שאני ממליץ לעשות זה לעשות רוטציית פחמימות.

רוטציה או סייקל פחמימות- ימים שבה אנחנו אוכלים פחמימות משולבים עם ימים שבהם אנחנו לא אוכלים פחמימות. השילוב הזה מוכח מבחינת מדעית כדרך הנכונה לרדת במשקל מהר ולשרוף שומן מבלי לפגוע בחילוף החומרים שלך.

איך עושים את רוטציית הפחמימות הזו בצורה מוצלחת ונכונה? אלו עוד טכניקות קלות יותר יש לי לשריפת שומן והרזיה מהירה?

את כל אלו אתם יכולים למצוא בלחיצה על הקישור כאן<<<

נ.ב

מדובר בקורס האינטרנטי שלי דיאטת הטורבו להרזיה מהירה- בקורס תמצאי עוד המון טכניקות להרזיה מהירה וגם בטוחה ותמצאי את השיטה איך יוצאים מדיאטה מהירה מבלי לפגוע בגוף או בתוצאות שהשגת.

הנה תני לחיצה כאן כדי להצטרף  לקורס הזה כבר היום.<<

נשתמע :J

*גם אני שונא ספאם, בכל רגע שתרצי תוכלי לצאת מרשימת הדיוור.

סגור לתגובות.

Scroll To Top