לא כדאי לפספס
איך להיות חטובה ב-10 ימים

איך להיות חטובה ב-10 ימים

בתוך 10 ימים מהיום את יכולה להיות עם 2.5  קילו פחות ועם רגליים, ידיים וישבן חטובים מתמיד.

שלא תביני אותי לא נכון זה הולך להיות קשה ..קשה מאוד אבל התוצאות שוות כל טיפת זיעה ומאמץ.

צעד 1 תזונה.

מייד עם הקימה שתי לפחות 2 כוסות מים פושרים כדי להניע את מערכת העיכול ולסייע לפינוי רעלים.

שעה לאחר הקימה – שתי כוס מים פושרים עם מעט לימון אורגני סחוט.

 

שעתיים עד שלוש לאחר הקימה-

שתי כוסות מים פושרים ואכלי 2-4  ביצים ומעט שומן מאבוקדו( כף עד שניים ( או 4-5 אגוזי מלך לא קלויים.

ארוחת  ביניים: 2 יוגרטים טבעיים או מנת אבקת חלבון טבעית.

צהריים: מנת דג אפוי או חזה עוף( 150 גרם) או מנת טופו( 150 גרם) + כוס אורז מלא + ירקות.

בינים: מנת אבקת חלבון או 2 יוגרטים+ 4 שקדים לא קלוים.

ערב: כמו צהריים.

לחזור על התפריט 10 ימים בדיוק.

התפריט אינו אישי ויש להתייעץ עם רופא מטפל.

התפריט איננו מתאים לאנשים שסובלים מבעיות רפואיות כמו סוכרת, לחץ דם או לאנשים שנוטלים תרופות .

אין לראות  בתפריט המלצה אישית או לקיחת אחראיות מבחינתי.

צעד 2 – האימון שלך

זה ברור לך שכדי לראות תוצאות ב-10 ימים אז האימונים זה חלק מרכזי ונכבד.

זה לא אומר שאת צריכה לבלות כל יום שעות בחדר כושר אפילו להפך אנחנו הולכים להתאמן

בסגנון של אימונים קצרים אבל מאוד קשים.

גם כאן אין לראות בכתוב המלצה אישית ויש להתייעץ עם הרופא המטפל וגורם מקצועי

לפני תחילת ביצוע האימונים.

יום 1- 20 דקות של אימון כוח מחזורי עם משקל גוף.

יום 2- אימון  אינטרוולים 15 דקות.

יום 3- עשרים דקות של אימון כוח מחזורי עם משקל גוף+ 5 דקות של אימון אינטרוולים.

יום 4-מנוחה

יום 5-עשרים דקות של אימון מחזורי כוח עם משקל גוף+ 10 דקות של אימון אינטרוולים.

יום 6 – 15 דקות של אימון אינטרוולים.

יום 7-עשרים דקות של אימון מחזורי כוח עם משקל גוף+ 10 דקות של אימון אינטרוולים.

יום 8- מנוחה.

 

יום 9- עשרים דקות של אימון כוח משקל גוף בצורה מחזורית+ 10 דקות של אימון אינטרוולים.

 

יום 10- 20 דקות של אימון אינטרוולים.

צעד שלישי אורח חיים

נסי לישון 7-8 שעות בכל יום

שתי בעיקר מיים. מעט קפה שחור ותה ירוק זה בסדר.

פחות סטרס !

שלבי את 3 הצעדים האלו החל ממחר בבוקר ואת תהיי בשוק מהשינוי שתוכלי לבצע ב-10 ימים.

לפעמים שינוי כזה הוא קשה.

 

לפעמים הוא דרסטי מידי.

 

יכול להיות שהתזונה שנתתי כאן לא מותאמת לאורח החיים שלך.

 

יכול להיות שאין לך מושג על מה דיברתי החלק של האימון הגופני

 

 

 

ולכן מה שאני מציע לך לעשות זה להשתמש בשירות שלי שנמצא פה שיעשה לך

 

סדר בכל הבלאגן הזה <<<<

*גם אני שונא ספאם, בכל רגע שתרצי תוכלי לצאת מרשימת הדיוור.

סגור לתגובות.

Scroll To Top