לא כדאי לפספס
5 סיבות למה כדאי לך לאכול שוקולד כאשר את  בדיאטה

5 סיבות למה כדאי לך לאכול שוקולד כאשר את בדיאטה

כן זה אמיתי, קוראים לי אלעז ואני אוכל שוקולד כמעט בכל בוקר.

כן אני שומר על תזונה בריאה, על כושר ועל אורח חיים בריא וכן אני ממליץ על שוקולד !

אמנם מדובר רק ב-2 עד 3 קוביות אבל אני עושה את זה בגלל סיבות הגיוניות.

נ. ב חשוב להדגיש שמדובר בשוקולד מריר איכותי של 80 אחוז מוצקי קקאו ומעלה

ולא השוקולדים " המרירים" של 50 ומשהו אחוז מוצקי קקאו.

 

 

 

אז מה היתרונות בשוקולד מריר אמיתי/ קקאו 100 אחוז טבעי ואורגאני ?

 

 

 

 השוקולד והקקאו שבו מכילים חומרים רבים שדומים בתועלת שלהם  לתועלת שיש בירקות ירוקים

(עליים ירוקים).

השוקולד מכיל פלבנואידים ותרכובות אחרות שמסייעים

  1. למנוע מחלות לב וכלי דם !

2.להוריד רמות כולסטרול רע LDL

3.גורמים להפרשת סרוטונין שמהווה חומר נוגד דיכאון וחרדות

  1. מרחיבים כלי דם ומורידי לחץ דם- אודות לתכולת נוגדי החמצון והמגנזיום.

5.מסייעים לאיזון הורמונאלי בגוף שלך.

וכמובן השוקולד מאוד טעים !

כל מה שאת צריכה לעשות זה לאכול כמה קוביות שוקולד כאלו בכל יום כדי להיות שמחה ובריאה יותר.

 

 

 

 

 

מתי לאכול את השוקולד ?

מומלץ בבוקר בשל תכולת השומן הגדולה שבו שתורמת לתחושת שובע.

בנוסף הוא מעורר ככה שהוא  מצוין לשעות הבוקר שבהם אנחנו עדיין עייפים במעט.

הוא כמעט ןאינו מכיל סוכרים ופחמימות ולכן אינו גורם לעליה ברמות הסוכר בדם אותה נרצה למנוע

במיוחד בבוקר.

 

 

 

 

 

איך לאכול אותו?

בכל צורה שהיא . שאני ממהר אני אוכל 2-3 קוביות שוקולד כאלו  מייד לתוך הפה.

לפעמים שיש קצת יותר זמן אני זורק את הקוביות לתוך התה הירוק שלי ויוצא לי שוקו טעים  וטבעי

( מידי פעם מטפטף קצת סטביה מתוקה ומעט חלב שקדים או קוקוס כדי שזה יהיה קרוב יותר לדבר

האמיתי).

שממש אני בסדר עם עצמי אני מכניס את הקוביות של השוקולד לבלנדר יחד עם עליים ירוקים, מעט חלב שקדים או קוקוס, קוביות קרח, מעט קינמון וגי'גינר, מנת אבקת חלבון בטעם וניל/שוקו/פירות יער מערבב ושותה מלכים.

מידי פעם  שיש מוזה אני מכניס סופר פודס כמו גוג'י בירי, פירות יער, אלוורה, מאקה , זרעי צ'יה ופשתן.

 

 

 

 

כמה לאכול ?

2-3 קוביות ביום זה מספיק ויותר.

איך לדעת מהו שוקולד באיכות טובה?

שוקולד מריר מעל 80 אחוז מוצקי קקאו.

בסדר הרכיבים של השוקולד הסוכר מופיע לקראת הסוף ולא בהתחלה מה שמעיד שהוא לא רכיב מרכזי.

 

 

 

 

 

 

למי זה מתאים?

לכולם יש אפשרות להפיק יתרונות מהשוקולד.

חולי לב, אנשים עם דיכאון וחרדות, ספורטאים שמחפשים אנרגיה וחומר שיסייע למניעת כיווצי שריר( אודות למגנזיום), נשים בהריון,אנשים בדיאטה והרשימה עוד ארוכה.

לא מכיר מישהו ששוקולד לא מתאים לא.  כמובן מי שרגיש לחלב או לחומרים שיש בשוקולד אז זה לא מתאים.

אם אין לך רגישות אז אין סיבה שהחומר הנפלא הזה לא יתאים לך. פשוט השתדלי לאכול אותו בבוקר משום שבלילה אולי הוא יכול קצת לגרום לך לבעיות שינה אודות לתכולת הקפאין שיש בו.

 

 

אם את רוצה להכיר עוד מזונות שיעזרו לך להפוך את המטבח שלך לממיס שומן ולמטבח בריא

את חייבת לקרוא את רשימת המזונות שאסור לך להכניס למטבח שלך כאן<<<

*גם אני שונא ספאם, בכל רגע שתרצי תוכלי לצאת מרשימת הדיוור.

סגור לתגובות.

Scroll To Top