לא כדאי לפספס
למה פרוביוטיקה חשובה למשקל ולבריאות

למה פרוביוטיקה חשובה למשקל ולבריאות

שלום לכולם,

 

קודם כל מה זה פרוביוטיקה, למה זה חשוב לנו בכלל,למה אנחנו צריכים את זה.

 

 

מה זה פרוביוטיקה?

 

אז קודם כל, המילה עצמה.

פרו זה בשביל, למען וביוטיקה, חיים,למען החיים.

בגוף שלנו יש ובעיקר במעיים שלנו, יש טריליוני סוגים וזנים של חיידקים שמועילים לבריאות שלנו.

חיידקים פרוביוטיים.

 

 

 

החיידקים האלה, למה הם כל-כך חשובים לנו?

 

כי הם, יש להם תפקיד מהותי בתהליכים שחשובים לבריאות שלנו..

 

 

 

אם זה בעיכול תקין של המזון, אם זה בתקינות בריאה של מערכת העיכול שלנו, אם זה ביצירת נוגדנים

שקשורים למערכת החיסון שלנו, אם זה בספיגה נכונה של ויטמינים ומינרלים

ואם זה ביצירת חומצות שומן חיוניות.

 

 

ברור שאנחנו חייבים בגוף את כל הדברים האלה.

חייבים.!

 

 

 

 

עכשיו תראו, חוסר איזון בחיידקים פרוביוטיים,

אם זה חוסר איזון בכמות,יותר מדי או פחות מדי,

או אם זה חוסר איזוןבמגוון ובמינון של החיידקים, יכול לגרום לבעיות מאוד חמורות.

 

 

אם זה בעיות נקודתיות כמו באמת פגיעה בעיכול,

פגיעה בספיגה של ויטמינים ומינרלים, חוסר יצירה של חומצות שומן,

ואם זה בבעיות הרבה יותר חמורות.

 

חוסר איזון בחיידקים פרוביוטיים יכול במשך הזמן לגרום ל Leaky Gut, מעיים דליפים.

וזה כבר פתח לבעיות הרבה יותר חמורות.

 

 

 

אם זה בעיות במערכת החיסון,אם זה מחלות אוטואימוניות, אם זה בעיות חמורות,הורמונליות למיניהן, אם זה בעיות במערכת התריס כמערכת הורמונלית ספציפית, בעיות חמורות כמו: קוליטיס, קרוהן,שהן דלקות, שהן מחלות כרוניות במעיים.

פשוט חוסר איזון שהוא דבר נקודתיבחיידקים פרוביוטיים במעיים שלנו, יכול לגרום לבעיות הרבה יותר חמורות.

 

 

 

, למה בכלל יכול להיות שחסר לנומה חיידקים האלה?

 

אם אנחנו נולדים איתם והם מתרבים לנו במעיים, למה זה חסר?

 

 

אז חשוב להבין שהיום כל בן אדם מעל גיל 6, 7, כנראה שלקח מתישהו בחייו אנטיביוטיקה רחבת היקף.

מה זה אומר אנטיביוטיקה רחבת היקף? זה אומר אנטיביוטיקה בבליעה שמשפיעה על מערכת העיכול ועל כל הגוף.

יש גם אנטיביוטיקות ששמים טיפות בעיניים,טיפות באוזניים, זה אנטיביוטיקות לא רחבות היקף..

 

 

 

אנטיביוטיקה בבליעה זה אנטיביוטיקה רחבת היקף והאנטיביוטיקה הזאת חברים,פוגעת בצורה,

לא רק שהיא פוגעת בצורה נרחבת,אלא הרבה פעמים בצורה בלתי הפיכה באוכלוסייה של החיידקיםהפרוביוטיים במעיים שלנו.

חשוב להבין שבעבר, בעבר הרחוק,אכילה של מזונות שמכילים פרוביוטיים, זה מזונות מותססים.

בין אם זה יוגורטים,בין אם זה כל מיני ירקות ופירות מותססים, שמכילים באופן טבעיהמון חיידקים פרוביוטיים.

בעבר זה היה חלק מהשגרה..

 

 

חלק מהשגרה, אנשים היו אוכלים באופן קבוע מאכלים כאלה ואנחנו לא,

לא מדברים על היוגורט שאתם יכולים למצוא היום בסופר.

הוא, גם אם הוא מכיל אחוז מאוד-מאוד קטן של חיידקים פרוביוטיים,

הדרך של ההכנה שלו כל-כך לא טבעית שאולי הוא לא יזיק לכם אבל בהחלט לא זה שייסיע

 

מה ההמלצה אז ?

 

תכינו לעצמכם בבית ירקות מותססים, ירקות או פירות מותססים,בצורה.

ותכינו לעצמכם פשוט פרוביוטיקה טבעית, שתאכלו באופן קבוע עם הארוחות שלכם.

 

בשביל זה יש את יוטיוב 🙂

 

 

דרך אגב פרוביוטיקה בתזונה זה מעולה ותמיד אפשר גם לנטול תוסף וזה נהדר אבל..

 

 

אם שאר התזונה שלך מזיקה ומלאה בסוכר, חומרים מעובדים ומזונות שמכילים אנטביוטיקה

 

ושאריות חומרי הדברה אז לא עשית כלום…בקיצור כדי להפיק את המירב מהחיידקים האלו

את חייבת לשנות את התזונה שלך לחלוטין.

 

 

הנה כאן יש את הדרך שלדעתי היא המומלצת לשינוי תזונתי <<<

 

*גם אני שונא ספאם, בכל רגע שתרצי תוכלי לצאת מרשימת הדיוור.

סגור לתגובות.

Scroll To Top