לא כדאי לפספס
31 צעדים פשוטים להכניס אנרגיה לחיים שלך.

31 צעדים פשוטים להכניס אנרגיה לחיים שלך.

 

 

כולנו היינו במצב הזה 16 בצהריים ואנחנו מרגישים נפילת אנרגיה וצורך במתוק.

יש כאלו שהקושי שלהם הוא בכלל לקום בבוקר  כאשר אין חשק בכלל לעזוב את המיטה החמה והמפנקת.

וכמובן זה לא נדיר שלפעמים בסוף היום אנחנו מרגישים מותשים ועייפים למרות שעדיין לא הגיע שעת השינה ויש לנו עוד מטלות לעשות לפני   שנלך לישון.

מה לעשות?

השתמשי במדריך  שלי 31 דרכים להכניס אנרגיה לחיים:

  1. התחילי עם שנת לילה טובה-ידוע ש6-8 שעות שינה איכותיות ורציפות הן תנאי הכרחי

  לבריאות, ריכוז וכוח ביום שלמחרת. השתדלי לשמור על שעות שינה נורמאליות ואיכותיות.

  1. קחי מקלחת קרה- מקלחת קרה היא מרעננת ונותנת אנרגיה בצורה מדהימה וטבעית.

      הבונוס זה גם מחזק את מערכת החיסון ומסייע לטיפול בכאבים ולזרימת דם טובה יותר.

3.קומי בבוקר בכל יום באותה שעה-

הרגילי את עצמך לקום בכל בוקר באותה שעה. לאחר מספר שבועות לא תצטרכי את השעון המעורר כי הגוף שלך יתרגל לשעת הקימה. התוצאה יותר אנרגיה מאשר קימה כתוצאה מצלצול השעון.

4.בצעי הליכה קצרה בכל בוקר על קיבה ריקה-

 את הטריק הזה אני אוהב במיוחד.

הליכה בבוקר על קיבה ריקה מסייעת לשרוף שומן בצורה טובה יותר ונותנת אנרגיה לשאר היום.

  זה לא חייב להיות הליכה מהירה או ארוכה גם 10-15 דקות יכולות  להיות מועילות. ו…

מוסיקה טובה באוזן יכולה אפילו לשפר  יותר את מצב רוחך.

5.אכלי חלבון ושומן בבוקר.

 ארוחה כזו מאפשרת שובע לזמן רב יותר ובניגוד לפחמימות ארוחה כזו לא תגרום מאוחר יותר לנפילת אנרגיה.

6.השתמשי בקפאין במידה-

 כולנו צריכים  אותו לאנרגיה אבל לפעמיים התמכרות אליו גורמת לתגובה הפוכה- עייפות ברגע שאנחנו

לא צורכים אותו.

הפתרון – להשתמש במידה ורק בבוקר ( בלילה יכול להפריע לשינה).

7.מצאי זמן להירגע-

 זה יכול  להיות סתם כמה דקות של תנומה, דמיון מודרך, פעילות גופנית או תפילה.

8.קחי תנומה באמצע היום.

מחקרים  מצאו ש -5 דקות תנומה ביום יכולות להוריד לחץ דם ולשפר מצב רוח !

  1. עמדי ובצעי מתיחות

רוב היום אנחנו יושבים. השרירים מתקצרים והופכים לנוקשים. האנרגיה יורדת.

עם נעמוד יותר ונבצע מתיחות נוכל לגרום לזרימת דם טובה יותר, שרירים פחות מכווצים וליותר אנרגיה

ויכולת ריכוז.

10.בצעי אימון של 3 דקות

אימון קצר ועצים בן 3 דקות יכול לסייע לעלות קצב חילוף חומרים ולעורר אותך.

11.תהיי מסודרת

הרבה מהסטרס ביום יום הוא כתוצאה מהניסיון שלנו להספיק דברים ומטלות אבל כאשר מארגנים מראש את הדברים הכל הופך להיות יעיל ופשוט יותר.

12אכלי מזון שגורם לך להרגיש טוב

לא אני לא מדבר על מזון שאת חושבת אלא על מזון כמו פירות וירקות שגורמות לך להרגיש טוב עם הבחירות שלך .

13.הקשיבי למוזיקה- לא צריך לפרט איך מוסיקה טובה יכולה לתת לנו אנרגיה ומוטיבציה.

14.צמצמי סטרס- הוא שואב אנרגיה מספר 1

15.צחקי הרבה-

עשי לך מנהג לצפות בקטע קומדיה קצר בכל יום. זה לגמרי ישנה את החיים שלך ואת המבט שלך על החיים.

16.קראי משפטי מוטביציה.

17קחי חופשה קצרה במהלך היום- פשוט להפסיק לעשות ורק לשבת ולבהות בקיר !

18.תחרות-

בצעי תחרות מהנה עם בן הזוג או קולגה לעבודה . זה מצחיק, מהנה וכמובן מעלה את רמות האנרגיה והאדרנלין.

19.שחקי- ראי סעיף קודם.

20.צרי קשר עם אחרים-

התנתקי מהמסך של הנייד וזכרי שיש עולם מסביב – תקשרי איתו.

21.הפחיתי פחמימות-

הם תורמות לתנודות ברמות הסוכר בדם ובשל כך מצבי הרוח שלך משתנים בין תחושת אופוריה לתחושת דיכאון וחוסר אנרגיה..

  1. אכלי קובית שוקלוד מריר-

מעל 70 אחוז מוצקי קקאו. טוב למצב הרוח, משביע, בריא ומסייע לאזן לחץ דם. נפלא לא?

23.צפי בסרט אקשן-

 יש משהו שיכול לתת יותר אנרגיה מסרט אקשן טוב?

24.בלי כל יום לפחות כמה דקות בים-

הים מרגיע ונותן אנרגיה שלא ניתן לתאר במילים.

לא כולם יכולים להגיע לים  כי אין להם זמן או שהים רחוק מהם ולכן פתרון ביתי יכול

להיות לצפות במים שיוצאים מהברז הביתי שלך למספר דקות.

צפייה במי ברז זורמים נותנים את אותו האפקט המרגיע כמו גלי הים – כך לפחות כמה מחקרים הוכיחו.

25.נסי יוגה-

שיטה מצוינת לבריאות, לטיפול בכאבים ולמרגוע.

26.בצעי אימוני אינטרוולים-

אימונים כאלו שכוללים חלקים עצימים של הגברת מהירות תורמים לשריפת שומן מוגברת

ולהעלאת רמות האנרגיה.

 

27.הפסיקי עם אלכוהול-

הוא מזיק לבריאות והוא גם גורם לעייפות.

28.היכנסי לכושר-

ככל שאת יותר בכושר כך רמות האנרגיות שלך גבוהות יותר. הגיוני לא?

 

29.התאמני בבוקר-

זה נותן תחושה טובה וזה  גורם לשאר היום להיראות אחרת.

30.עשי משהו למישהו-

מעשה טוב גם אם הוא קטן יכול למלא אותך במצבורי אנרגיה שלא ניתן לתאר במילים.

 

31.הפתיעי מישהו-

זה יכול להיות בן הזוג, אימא שלך, אבא שלך, הילד שלך או כל אחד אחר שעולה בראשך.

זה יכול  להיות הודעה מפתיעה, זר פרחים, פתק קטן שמונח על מיטת האהוב שלך או כל דבר יצירתי

אחר.

אלמנט ההפתעה מכניס ציפייה , אדרנלין ואנרגיה לחיים שלך והתגובה מסייעת לקבל מנת גדושה של

שמחה וסיפוק שמחממים את הלב שלך.

ברור לי שלא כל 31 הצעדים הללו ישימים לך אבל נסי ליישם כמה שיותר מהדברים שרשמתי כאן.

אני מבטיח לך שרמות האנרגיה והסיפוק שלך יעלו פלאים.

 

נ.ב

אם את רוצה לשפר עוד יותר את איכות החיים שלך ואת רמות האנרגיה שלך

את חייבת לשקול לקחת את תוסף התזונה המיוחד הזה שכרגע יש עליו מבצע לזמן מוגבל בהחלט <<

 

 

*גם אני שונא ספאם, בכל רגע שתרצי תוכלי לצאת מרשימת הדיוור.

סגור לתגובות.

Scroll To Top