לא כדאי לפספס
דיאטה לעיצוב הגוף- המלצה של אורי על היעוץ שלי

דיאטה לעיצוב הגוף- המלצה של אורי על היעוץ שלי

תזונה נכונה נחשבת למרכיב החשוב ביותר לירידה במשקל ולהפחתת אחוזי השומן בגוף.

לאחר הדיאטה ולפני הדיאטה לאחר הדיאטה ולפני הדיאטה אני רוצה לספר לכם על כך שהייתי אצל אנשים רבים, ולא הצלחתי להגיע לגוף שרירי וחטוב.

אך כל זאת הסטוריה! פתאום אני קולט תמונה שלי יושב על ספסל – שצילמו אותי, יושב ככה רגל על רגל, ושותה קפה להנאתי – החיים יפים.

אז מה יוצא דופן? אני יושב רגל על רגל, שלפני חודשיים שהתחלנו את התהליך (דיאטה) הרגליים לא יכלו לעלו אחת על השנייה.

זאת מרוב שהם היו עבות משומנים.

אי אפשר היה לעלות את הרגל האחת על השנייה! מאז שהגעתי לקליניקה של אלעז יוסף, חשתי שינויים מדהימים בגופי.

אני שם לב בטיול שפתאום אני יושב ככה בטבעיות – כאילו שזה רגיל אצלי, ומישהו צילם אותי.

פשוט לא שמתי לב.

 

באופן טבעי ישבתי ככה, אך שנים לא ישבתי ככה! (עקב ההשמנה).

תוך זמן מאוד מאוד קצר – כך הצלחתי לחטב את הגוף שלי, ולבנות את השרירים שלי לשביעות רצוני.

כמה משקל ירדנו בדיאטה עד עכשיו? ירדנתי 10 קילו בערך ובלי מאמץ מיוחד לפני ולאחר 6 שבועות בדיאטה.

אחרי הדיאטה לפני הדיאטה לפני ולאחר 6 שבועות בדיאטה.

ובחדר כושר יותר קל לי.

 

 

בכדי להגביר את הפעילות המטבולית בגוף, לשרוף יותר קלוריות ושומנים בפרט במהלך היממה.

לאחר הדיאטה לחיטוב הגוף ולפני הדיאטה מומלץ לבצע פעילות גופנית ובעיקר פעילות של כוח, בדגש על תרגילים מורכבים.

כגון: לחיצת חזה, ואם מתאמנים בבית אז שכיבות שמיכה, סקוואטים כלומר כפיפות ברכיים, לחיצת כתפיים, עליות מתח וכו'.

אילו תרגילים מורכבים שמעלים את הפעילות המטבולית בגופנו.

הם עובדים על יותר יחידות מוטוריות הם "פוצעים" בצורה מבוקרת את השרירים שלנו.

וכתוצאה מכך גופנו מעלה את הפעילות המטבולית ומתקן את השרירים.

בהחלפת החלבונים שנהרסו וניזוקו.

 

 

התהליכים הנ"ל דורשים אנרגיה, וחלק מאנרגיה מגיעה ממקור של שומנים.

כלומר שנבזבז יותר דלק ממקור שומני.

 

היית אצלי אלעז בפגישה  וחלפו כשבועיים:בו ותספר לנו מה קרה? קודם כל ההוראות המדויקות – מאוד עזרו.

ועשיתי בדיוק את מה שנאמר ! מילאתי בכתב ידי את הטופס (תוכנית התזונה), וזה שאני כתבתי את התוכנית במו ידיי מאוד עזר לי להתחבר ולדעתי יש פה אפשרויות אין סופיות של לעשות וריאציות ודווקוא עם הצמצום הצלחתי יפה מאוד לעשות כל מדי קומבינציות.

והצלחתי להשיל כ-5-6 קילוגרם בשבועיים בלי מאמץ ! – ללא מאמץ ! אני מתאמן כל השנים, ופתאום אני רואה שיש תרגילים שהם יותר קלים לי!.

 

ליעוץ תזונה איתי לחצי כאן <<<

*גם אני שונא ספאם, בכל רגע שתרצי תוכלי לצאת מרשימת הדיוור.

סגור לתגובות.

Scroll To Top