לא כדאי לפספס

3 כללים לאימון שיגרום לך לתוצאות

שלושה כללים לאימון יעיל יותר 1.פרוגרסיביות או בעברית התקדמות- מאימון לאימון אנחנו צריכים להוסיף משקל/זמן/חזרות או כל פרמטר אחר שקשור לאימון ויעלה את רמת הקושי של האימון. תוכנית אימון שבה לא ניתן לנו סימן למתי עלינו להוסיף עומס ואיזה סוג עומס היא תוכנית נחותה בהרבה מתוכנית שבה מסתכלים לטווח הרחוק ויש הגדרות ברורות מתי להוסיף עומס ומהו העומס : משקל ... לכתבה המלאה »

מזונות בריאים ומומלצים לשייקים לדיאטה

מה מזונות שיכולים לשפר את בריאותך המון. כדאי לשלב אותם בשייק כמו זה : http://www.briutteva.co.il/16-%d7%a9%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%9… לכתבה המלאה »

מאכלים שטובים לניקוי רעלים וניקוי כבד

מאכלים שטובים לניקוי כבד הם מים,לימון,שום,תפוח,פירות יער,תה ירוק,אבוקדו,כורכום וסלק וגזר. את כל אלו אפשר לשלב בשייקים מרזים שאת המרשמים שלהם אני מפרסם כאן http://www.briutteva.co.il/16-%d7%a9%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%9… לכתבה המלאה »

תבלינים שעוזרים להרזיה ודיאטה

תבלינים שמסיעיים להרזיה וגם טעימים גינגיר,פפריקה חריפה,כורכום,קינמון,כמון אלו רק חלק. בקיצור תוסיפו תבלינים לאוכל שלכם ואפשר גם לשיקיים שלכם ממש כמו פה http://www.briutteva.co.il/16-%d7%a9%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%9… לכתבה המלאה »

מזונות לשינה טובה יותר

כמה מזונות שעשירים בסידן שטוב לעצמות,,לשינה טובה, לתפקוד עצבי תקין ועוד. אפשר ומומלץ לשלב אותם בשייק ככה אפשר לאכול מהם יותר ובצורה טעימה יותר. הנה שיטת השייקים שלי http://www.briutteva.co.il/16-%d7%a9%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%9… לכתבה המלאה »

מזונות שישפרו לך את הזיכרון

המאכלים הטובים ביותר לזיכרון מושלם הם: אוכמניות,תה ירוק,שוקולד מרירי,תפוח ואבוקדו. את הכל אפשר לשלב בשייקים באמצעות תוכנית השיקים שלי. פרטים על התוכנית יש כאן http://www.briutteva.co.il/16-%d7%a9%d7%99%d7%99%d7%a7%d7%9… לכתבה המלאה »

כיצד לרדת במשקל באחוזי השומן ולא לפגוע במסת שריר

אוקיי חברים, היום אני רוצה לדבר על ירידה נכונה במשקל, לעשות דיאטה נכונה. -בלי לפגוע במסת שריר.   -כי העובדה היא שכל מי שעושה דיאטה ומתמיד בה, יראה ירידה במשקל. השאלה היא באיזה משקל אנחנו מורידים, מה אחוז, מה האיזון של הירידה בין מסת השריר למסת השומן.   העובדה היא שכל מי שיתמיד בדיאטה מסוימת יראה ירידה במשקל ויראה ירידה מסוימת ... לכתבה המלאה »

כמה טעוית בתהליך דיאטה

בטן שטוחה בשבוע או בחודש - האם זה אפשרי ?

הי זה אלעז נטורופת ומאמן כושר אישי. היום ארצה להציג מספר מצומצם של טעויות שלא אנשים שעושים דיאטות. הטעות הנפוצה ביותר היא כשאוכלים מעט והגוף נכנס למצב הישרדות. עובדה זה  גורם לנו להיות רעבים יותר. קחו את הסינים לדוגמא הם אוכלים 30% יותר קלחות מהאמריקאים והם רזים. הסיבה לכך כנראה היא אורח חיים פעיל יותר מה שמאפשר להם לאכול יותר קלוריות ... לכתבה המלאה »

שריפה מוגברת של שומן – HIIT – אינטרוולים 🔥

  High Intensity Interval Training (אימוני הפוגות עצימים) זה סוג אימון אירובי שמומלץ למי שרוצה לשרוף יותר קלוריות בפחות זמן מה גם שזה עובד לכם חזק על הלב, זה יגרום לכם לסיבולת לב ריאה בהרבה יותר גבוהה. איך עושים את זה? עד כמה אני צריך לדחוף את עצמי? כל כמה זמן לעשות? יש כל מיני אפשרויות היום אני רוצה לעבור ... לכתבה המלאה »

בטן שטוחה וקוביות בבטן לנשים

  איך משיגים בטן שטוחה אצל נשים ?   1.אז הדבר הראשון ואני יודע שאת יודעת את זה-  תזונה איכותית ודלת קלוריות. אם אנחנו רוצים להוריד את השומן של הגוף ולא משנה איפה- חייב קודם כל לאכול פחות קלוריות ממה שהגוף זקוק בכדי להסיר את שכבת השומן שמסתירה לך את הקוביות שנמצאות אצלך בבטן( כן הן נמצאות אצל כל אחת פשוט ... לכתבה המלאה »

Scroll To Top